Tuesday, August 4, 2009

Upload Siri Bercakap Dengan Jin dan Siri Berkelahi Dengan Syaitan

Bismillah

Salam.

Waaa lama tak update blog. Baru aku tau knapa kadang2 surf blog orang, lama giler tak update. Rupanya penyakit malas tu ada. :-) haha maybe aku jer la yg malas nak update, korang yang tak update tu sibuk kot. Bersangka baik jer laa.. :-D

Mmm bila aku search kat internet, rupa2nya ada ramai jugak peminat tulisan Tok Awang Ngah ni. Bila mencari buku SBDJ, byk komen daripada pembaca membandingkan tulisan Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah. So aku rasa dalam masa terdekat ni nak upload satu siri SBDJ dan satu siri BDS.

Harap2 bila upload, dapat la melepaskan rindu bagi sesapa yang mencari tulisan dua penulis ni. Bukan tujuan nak membandingkan dua penulis hebat ni ek, cuma nak berkongsi cerita dengan semua je. Ye laaa, aku ada sikit koleksi dari dua penulis ni, why not share ngan semua.

Maybe ada yang terbayang-bayang cmana la cerita2 dorang. Haaa ni nak bagi refresh sikit pada yang lupa, dan sebagai pelepas rindu pada yang mencari. Terpulang pada korang menilai tulisan dua penulis yg bg aku ada fans tersendiri ni.

Till then, salam...

Amek masa sket la nak taip, tunggu haaa...

Siri Bercakap Dengan Jin (SBDJ) - Penulis Tamar Jalis
Siri Berkelahi Dengan Syaitan (SBDS) - Penulis Tok Awang Ngah

0 comments: